6 Oktober : West Edmonton Mall - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu 6 Oktober : West Edmonton Mall - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu

6 Oktober : West Edmonton Mall

Door: RRickie

Blijf op de hoogte en volg Rick

06 Oktober 2010 | Canada, Edmonton

Beste Familie,Vrienden & Collega's

Deze morgen heb ik lekker uitgeslapen en heb de morgen niet veel gedaan. Marjo & Shane kwamen terug van de bank en ik ben toen met ze meegegaan naar het Museum waar iemand een paar foto's wou nemen van de Mustang. Eenmaal terug heb ik me klaar gemaakt om naar de Mall te gaan want had daar afgesproken met de kleindochter van de buurvrouw en een vriendin hebben toen wat winkels bezocht hebben nog gegolfd. We hebben nog een tijdje rondgandeld en kreeg ook vaker complimentjes hoe ik gekleed was als een cowboy. Rond half 9 zijn we richting huis gegaan en heb ik afscheid genomen van Cara. Thuis aangekomen was de overbuurman er ook en hebben toen nog even over het jagen gehad. Dit was het wel voor vandaag. Ik ga richting bed toe en moet en morgenvroeg weer oppe tijd uit aangezien het mijn Laatste dag in Canada is want vrijdag zal ik niet veel doen dan vlieg ik terug naar Holland toe.

Ik wens iedereen een fijne dag toe!

Groetjes & Kusjes

Rick..

  • 07 Oktober 2010 - 06:20

    Oma Poeleke:

    Wat lief van die 2 meiden om nog een dagje met je op te trekken. Ik moet nog even wachten om die cowboy te zien. Maak er nog een gezellige dag van die laatste daar. Doe de groeten aan de hele familie daar en bedankt voor de goede zorg. We zijn heel blij dat je zo'n goede opvang en verzorging hebt gehad bij Marjo+Shane. We zijn trots op jou dat je zoveel geholpen hebt. Je hebt heel veel geleerd en ervaringen opgedaan. Dat is een hele rugzak vol bagage. Het zal wel wennen zijn voor je om weer hier in ons kleine kikkerlandje te zijn.
    Een hele goede vlucht gewenst en tot morgen.
    Dikke Kus van Opa en Oma.


  • 07 Oktober 2010 - 13:00

    Mam:

    doat ze allemoal de groetjes en bedank ze veur ut feine verblief doa. ze zeen altied welkom heej. maak der nog eine leuke daag van en tot gauw. xxxxxxxx mam en de hiele bende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Canada 2010

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2010

9 Oktober : Back in Holland

07 Oktober 2010

7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada

06 Oktober 2010

6 Oktober : West Edmonton Mall

05 Oktober 2010

5 Oktober : Hunting

05 Oktober 2010

4 Oktober : Groote Kluis
Rick

Actief sinds 20 Mei 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 35090

Voorgaande reizen:

18 Juni 2011 - 16 Juli 2011

Canada 2011

12 Juli 2010 - 08 Oktober 2010

Canada 2010

Landen bezocht: