7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu 7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu

7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada

Door: RRickie

Blijf op de hoogte en volg Rick

07 Oktober 2010 | Canada, Edmonton

Beste Familie,Vrienden & Collega's

Rond 9 uur liep de wekker af en even later was ik boven Marjo & Shane waren niet thuis dus had al vermoede dat ze naar wat Sales waren. Toen ze rond 12 uur weer thuis waren heb ik me ook klaar gemaakt om de schoenen voor kiri te gaan wisselen want ze waren paar maten te groot. In de mall hebben we ons toen nog wat eten gepakt en zijn toen nog naar Valeu Village gegaan en heb daar toen nog een leren bruine jas gekocht voor 35 dollar die een winkelwaarde van 250 tot 300 dollar zal hebben ;) Thuis aangekomen hebben we al verschillende spulletjes ingepakt voor de terugreis morgen. Hebben toen nog de dvd gekeken die pap had opgestuurd van Canada 2010. We hebben ons toen wat makkelijk te eten klaar gemaakt. Na het eten ben ik nog even naar Ome Sjaak & Tante Tiny gegaan om ze gedag te zeggen. Thuis aangekomen hebben we laatste dingen ingepakt en hebben we nog naar de hockey game Edmonton Oilers tegen Calgary Flames gekeken en Oilers hadden met 4-0 gewonnen. Dit was het wel zover voor vandaag mijn laatste dag in Canada is voorbij. Morgen begint de terug reis naar Nederland. Vertrek Canadese tijd is 20:50, Nederlandse tijd 04:50 in de morgen en ik zal op Nederlandse tijd rond half 4 op schiphol landen. Maar maak nog eerst een kleine tussenstop in Ijsland :S nouja het moet dan maar weer..

Ik ga naar mijn bedje, Zaterdag zal ik nog wel een berichtje plaatsen hoe het is gegaan. ;)

Ik wens iedereen een fijne Vrijdag & Zaterdag toe..

Groetjes & Kusjes

Rick..

  • 08 Oktober 2010 - 08:39

    Oma Poeleke:

    Hallo Rick, Ik weet niet of je dit nog kunt lezen voor je terugreis. Een hele goede reis gewenst. Er zullen beslist wel aardige mensen in het vliegtuig zijn waar je mee kunt praten. Dan vliegt te tijd voorbij. Je kunt ook altijd nog wat slapen dan ben je niet zo moe als je thuis komt. Nu zeker Tot Morgen. We zijn blij dat je weer naar huis komt. Dikke Kus van Opa en Oma.

  • 08 Oktober 2010 - 13:40

    Jeroen:

    Fijne reis he kerel, zal aan dich dinken um 04:50 bej TBYD en der unne drinke op dich! Ik zean dich morgen wal, maak der nog maar get leuks van dien letste daag. Groetjes

  • 08 Oktober 2010 - 14:56

    Pap:

    Hoi Hoi Rick. Wat geat de tied toch snel. Veur det ze ut wets is het weer zowiet. Morgen weer thoes. Det geene wat ze noa met gemak heas neme ze dich nimmer aaf. Heb gister Margo aan de telefoon gehad en heb eur (margo en shane)bedank veur de goeie zurg euver dich. Ut zeat nog det ze veul plezeer gehad hebbe met dich en det ze dich net als eure zoon gezeen hebbe. Ze willen as ut good is volgend joar rond mei deze kant oet komme. Ik loat ut hee bee en wins dich eine goeie reis truck en we zeen os waal as ze op schiphol bis. Groetjes aan iederein doa en tot morgen.

    Groetjes van Pap, Angeliek, Andy en Kiri.

  • 08 Oktober 2010 - 19:00

    Mam:

    gooje reis teruk jong en ich bun bliej desse wear noa hoes toe kumps. xxxxxxxx mam en de hiele bende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Canada 2010

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2010

9 Oktober : Back in Holland

07 Oktober 2010

7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada

06 Oktober 2010

6 Oktober : West Edmonton Mall

05 Oktober 2010

5 Oktober : Hunting

05 Oktober 2010

4 Oktober : Groote Kluis
Rick

Actief sinds 20 Mei 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 35087

Voorgaande reizen:

18 Juni 2011 - 16 Juli 2011

Canada 2011

12 Juli 2010 - 08 Oktober 2010

Canada 2010

Landen bezocht: