9 Oktober : Back in Holland - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu 9 Oktober : Back in Holland - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Rick Vaessen - WaarBenJij.nu

9 Oktober : Back in Holland

Door: RRickie

Blijf op de hoogte en volg Rick

09 Oktober 2010 | Canada, Edmonton

Betste Familie,Vrienden & Collega's

Dit is het dan mijn laatste verslagje van 3 Maanden Canada. Vrijdag 9 Oktober ben ik op vliegtuig gesstapt van Calagary naar Amsterdam ik hoefde gelukkig geen tussenlanding te maken in ijsland en was binnen 8 en half uur weer in Nederland. Bij de doaune werd ik gecheckt op mijn Snake Skin Boots heb ze gelukkig nog mee kunnen krijgen want ze deden er moeilijk over. Bij aankomst waren Pap & Oma er en zijn we gelijk maar richting huis gereden. Thuis aangekomen was een groot doek met Welcome back Rick. Was wel leuk om te zien na alles uit geladen te hebben. Moest ik naar achter gaan om naar de kiët te kijken wnat die was verbouwd maar eenmaal toen ik in de kiët stapte zat iedereen daar van de vriendengroep :) Vond het wel een leuke verassing.. Na me snel gedoucht te hebebn zijn we aan het bier gegaan en hebben we wat lekker friet & frikandellen enzo gegeten. Na een goed klein feestje en weinig slaap is het nu tijd voor bed.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken die me gevolgd heeft op deze Site. Ik hoop dat iedereen ook genoten heeft van mijn verhalen.Ik heb zelf heel veel genoten van Canada heb veel nieuwe dingen gezien & veel bij geleerd wat ik de toekomst zal helpen.

Dit is misschien het einde voor Canada 2010 maar er staat nog veel meer op de planning om na Canada toe te gaan..

Ik wens iedereen nog het beste toe & maar er wat van.. :)

Dit was het dan mijn einde van Canada 2010 :(

Groetjes & Kusjes

Rick..

  • 10 Oktober 2010 - 12:41

    Mam:

    eind good al good. bliej desse der wear bus. xxxxxxxxxxxxx mam

  • 10 Oktober 2010 - 15:39

    Oma Poeleke:

    We hebben heel erg genoten van je verslagen. Door de verhalen leek het of je niet al te ver van ons vandaan was. We hebben zo ook je ervaringen mee kunnen maken. Het is wel afkikken nu ik niet meer elke morgen hoef te kijken of je iets geschreven heb. Maar zijn ontzettend blij dat je alles heelhuids hebt "overleefd". We zijn blij dat je weer thuis bent. Dikke Kus van Opa en Oma.

  • 10 Oktober 2010 - 17:22

    Huub&Mariet:

    Hallo Rick, fijn dat je weer heelhuids thuis bent! En wij hebben genoten van je verslagen, net als je Opa en Oma Poeleke. Na jou verslag, keek ik ook altijd even naar wat je Oma, weer als reactie er op had gezet en ik moet zeggen dat ik daar ook van heb genoten!
    Doe iedereen de hartelijke groeten en wij zullen elkaar vast ontmoeten zodat jij je verhalen nog eens kunt vertellen!
    Lieve groeten uit Ede
    Huub&Mariet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Canada 2010

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2010

9 Oktober : Back in Holland

07 Oktober 2010

7 Oktober : Laatste Echte Dag in Canada

06 Oktober 2010

6 Oktober : West Edmonton Mall

05 Oktober 2010

5 Oktober : Hunting

05 Oktober 2010

4 Oktober : Groote Kluis
Rick

Actief sinds 20 Mei 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 35100

Voorgaande reizen:

18 Juni 2011 - 16 Juli 2011

Canada 2011

12 Juli 2010 - 08 Oktober 2010

Canada 2010

Landen bezocht: